گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

هاشمي‌نسب: دود برخورد با نصرتي و رضايي نبايد به چشم خانواده آنها برود

هاشمي‌نسب: دود برخورد با نصرتي و رضايي نبايد به چشم خانواده آنها برود/ اين روزها همه اس‌ام‌اس كريس رونالدويي مي‌دهند!/ مي‌ترسم حرف بزنم و بلاژويچ سكته كند

وقتي به گذشته‌ها فكر مي‌كنم به اين نتيجه مي‌رسم كه بهتر بود آرام‌تر رفتار مي‌كردم ولي من هرگز پشيمان نيستم

hasheminasab esteghlal

ميروسلاو بلاژويچ در مصاحبه اخير خود به سوژه‌هاي قابل توجهي اشاره كرده كه يكي از آنها صحبت كردن در مورد خداداد عزيزي بود.
بلاژ اشاره‌اي هم به اخراج مهدي هاشمي‌نسب كرده ولي صحبت زيادي در مورد او انجام نداده است. هاشمي‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل در مورد حرف‌هاي چيرو مي‌گويد:« من دوست ندارم جواب حرف‌هاي او را بدهم چون مي‌ترسم حرف بزنم و بلاژ سكته كند. او مي‌خواهد با كت و شلوار سفيدش و سيگاري كه مي‌كشد هميشه در روزنامه‌ها باشد و بهتر است حرف خاصي نزنم.»
او در مورد اخراجش از تيم ملي در زمان بلاژويچ ادامه مي‌دهد:« بلاژ عروسكي بود كه توسط ديگران بازي داده مي‌شد. او اختياري از خودش نداشت و بازيكنان تيم را بزرگترهاي تيم ملي مشخص مي‌كردند. بلاژ ما را اخراج كرد كه به تيم ملي شوك بدهد و خوشبختانه اين شوك نتيجه داد و ما با شكست دادن ايرلند به جام جهاني رفتيم. بلاژويچ نمي‌داند ديروز ناهار چه خورده ولي در مورد 10سال پيش حرف مي‌زند.» ا
ز هاشمي‌نسب در مورد محمد نصرتي و شيث رضايي كه اين روزها ويژه‌ترين چهره‌هاي فوتبال ايران هستند سوال مي‌كنيم كه او اينگونه جواب مي‌دهد:«‌من معتقدم كه بايد با آنها برخورد شود ولي دود اين برخورد نبايد به چشم خانواده‌هاي اين دو بازيكن برود. حركات آنها جهاني شد و حتي اس‌ام‌اس‌هاي كريس رونالدويي و مسائل ديگري روي موبايل‌ها پخش شده كه روي موبايل من هم فرستاده مي‌شود.»
خيلي‌ها معتقدند هاشمي‌نسب فوتباليستي بود كه مسائل غيرفني او را تبديل به يك چهره ويژه در فوتبال ايران كرد. خودش در اين مورد مي‌گويد:«‌ هر وقت احساس مي‌كردم كه حقم دارد خورده مي‌شود آرام نمي‌نشستم و هر وقت هم كار اشتباهي مي‌كردم جرأت عذرخواهي داشتم. وقتي به گذشته‌ها فكر مي‌كنم به اين نتيجه مي‌رسم كه بهتر بود آرام‌تر رفتار مي‌كردم ولي من هرگز پشيمان نيستم چون دنبال حقم بودم و تا آنجايي كه امكان داشت به كسي بي‌ادبي نكردم.»
 او تأكيد مي‌كند:«‌من از پرسپوليس به استقلال رفتم و به تيم سابق‌ام گل زدم به همين دليل گفتند كه هاشمي‌نسب ياغي است. من حق انتخاب داشتم و بايد به مسائل مالي هم فكر مي‌كردم و در ضمن معتقدم كه مشكل اصلي در انتقال من به استقلال محبوبيتم بود كه براي خيلي‌ها سنگين تمام شد. باز هم مي‌گويم كه اگر احساس مي‌كردم حقم خورده مي‌شود ساكت نمي‌نشستم. حتي اگر مقابل پدر و مادرم چنين احساسي را داشتم از حقم نمي‌گذشتم.»

  • نوشته : عادل
  • تاریخ: شنبه 14 آبان 1390برچسب:,
  • چمران:کمرکاشانی واقعا درد می کرد/ فوتبال را باید چندسال تعطیل کرد / آقای فردوسی پور سابقه شما درفوتب

    این فوتبال فقط پول زیادی داره والا از اخلاق خالی است و بهتراست چند سال آن را تعطیل کرد و با برنامه ریزی درست و حسابی بنای خوبی برای آن گذاشت

    Adel Ferdosipoor

    -مازیار ناظمی مجری خبر ورزشی صدا و سیما که اجرای برنامه تهران 20 را هم برعهده دارد در آخرین پست وبلاگ خود قسمتهایی از گفت و گوی خصوصی اش با رئیس شورای شهر تهران را درباره ورزش منتشر کرذه است.ناظمی در این مطلب نوشنه:
     بعد از برنامه تهران ۲۰ شبکه تهران با مهندس چمران رئیس شورای شهر، یادی هم از اخلاق در جامعه کردیم و بحث بی اخلاقی برخی بازیکنان فوتبال مطرح شد و البته اشاره به واقعه اخیر! پرسپولیس.
    مهندس معتقد بود این فوتبال فقط پول زیادی داره والا از اخلاق خالی است و بهتراست چند سال آن را تعطیل کرد و با برنامه ریزی درست و حسابی بنای خوبی برای آن گذاشت .
     موقع رفتن گفتم آقا سلام من را به دوستمان حاج حبیب کاشانی در شورای شهر برسان ،حالا واقعا کمرش درد می کرد یا دنبال بهانه بود از پرسپولیس برود! مهندس گفت نه اینطوری نبود ، خودم بردمش بیمارستان ، واقعا درد کمر از پا انداخته بودش.
    بحثمان رفت سراغ مدیریت اقای رویانیان در پرسپولیس میگفت فکر کنم ایشان در ورزش و فوتبال به لحاظ مدیریتی صدمه بخورد.
    اقای چمران نقدی هم به عادل فردوسی پور داشت می گفت: ایشون از همه مدیران سوال میکنه سابقه ورزشی شما چیه ؟ یکی از ایشون سوال کنه شما که مهندسی و معلم زبان در دانشگاه شریف ،سابقه ورزشی شما چیه ؟
    .

  • نوشته : عادل
  • تاریخ: شنبه 14 آبان 1390برچسب:,
  • رینا: لیورپول می‌خواهد فاتح لیگ برتر شود

    دروازه‌بان اسپانیایی می‌گوید تیمش بسیار قدرتمندتر از فصل پیش است.

    EPL - Blackpool vs Liverpool, DJ Campbell and Pepe Reina(Getty Images)

    په‌په رینا، دروازه‌بان لیورپول گفته تیمش می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود.

    سرخپوشان همواره مدعی قهرمانی بودند اما در چند سال گذشته از رقیبان عقب افتاده‌اند و امثال تاتنهام و منچسترسیتی نتایج بهتری از آنها گرفته‌اند.

    لیورپول فصل پیش در این هفته در رده شانزدهم بود و تنها 12 امتیاز از 10 مسابقه گرفته بود، اما بازگشت کنی دالگلیش به آنفیلد روح تازه‌ای در کالبد لیورپول دمید.

    رینا می‌گوید: «تیم بسیار بهتری نسبت به فصل پیش هستیم.

    ما بسیار قدرتمندتر شده‌ایم و اکنون مدعی هستیم. این اولین گام ما در پروژه‌ای بلندمدت است.

    اوضاع بهتر شده اما ما می‌خواهیم حتی از این هم بهتر شویم و زمانی دوباره لیگ برتر را فتح کنیم.»

    لیورپول در تمامی رقابت‌هایی که در آنها حاضر است هفت بازی پیاپی است نباخته و آخرین شکست آنها مقابل تاتنهام بود که در اواسط سپتامبر (حدود یک ماه و نیم پیش) رقم خورد.

    دالگلیش امیدوار است لیورپول فرم خوب اخیر خود را مقابل سوانسی در دیدار شنبه هم حفظ کند.

  • نوشته : عادل
  • تاریخ: جمعه 13 آبان 1390برچسب:,
  • گزارش روز: خداحافظ آقاي شيث رضايي

    شيث حالا براي بار سوم از پرسپوليس اخراج شده است البته اين‌بار برخلاف گذشته امضاي مديرعامل پاي برگه اخراج اوست

    در بازي پرسپوليس و سپاهان بود كه براي اولين‌بار تكنيك فوق‌العاده و شجاعت كم‌نظيرش را به چشم ديديم. او يك مدافع راست كلاسيك بود كه خوب دريبل مي‌زد، خوب سانتر مي‌كرد و كناره‌ها را عليه نفوذ حريف مي‌بست.

     او يك اسم سه حرفي داشت نامي كه خيلي زود تبديل به يكي از مشهورترين بازيكنان پرسپوليس شد. يك جوان مازندارني با تنه بلند و پاي كوتاه‌تر كه توسط وينكو بگوويچ به فوتبال ايران معرفي شد. او قبل‌تر شاگرد حميد درخشان بود و از راه سايپا به پرسپوليس آمده بود، بازيكني با سابقه زمين‌هاي چمني و گلي شمالي و با همان سبك بازي. چهره‌اي كه جماعت مطبوعاتي خيلي سريع به او پروبال دادند.
     شيث در عين حال يك شانس ويژه هم آورد او بازيكني بود كه به دليل دگرگوني‌هاي سريع در باشگاه پرسپوليس ناگهان تبديل به باسابقه‌ترين بازيكن تيم شد و بازوبند كاپيتاني پرسپوليس را به بازو بست. او سپس به عضويت تيم ملي ب هم درآمد و يكي از بازيكناني بود كه در صورت ادامه كار قلعه نویی در
    فوتبال ايران بدون ترديد دوران ملي‌اش را آغاز مي‌كرد.


     اين روند صعودي اما با جدايي مصطفي دنيزلي از پرسپوليس شكل تازه‌اي پيدا كرد. شيث رضايي مدافع تيمي بود كه افشين قطبي سرمربي آن شد. مربي‌اي كه دوران تازه شيث با حضور وي رقم خورده است. هنوز 4هفته از مسابقات ليگ نگذشته بود كه حرف‌هاي درگوشي و زمزمه‌ها آغاز شده بود.
    پرسپوليس در تهران ميزبان پگاه بود و شب مسابقه شيث رضايي با چند بازيكن مثل محسن خليلي، نيكبخت واحدي، عباس آقايي و چندتاي ديگر در جلسه‌اي با حضور كاشاني از دشواري‌هاي كار با افشين قطبي گفتند. او اعتقاد داشت قطبي مربي خوبي نيست و بايد اخراجش كرد.شيث 2هفته بعد در بازي فجرسپاسي وقتي سرمربي او را بيرون كشيد در مصاحبه تلويزيوني مشكلاتش با افشين قطبي را رسانه‌اي كرد. با اين جرقه او به مرور به حاشيه رفت و  تبديل به سمبل مخالفت بازيكنان عليه مربي شد.
    بعد از اين نوبت به سياست كج‌دار و مريز كادرفني در مقابل شيث رسيد كه از حمايت مديرعامل برخوردار بود اما نهايتا او در 4بازي مانده به آخر فصل از تيم اخراج شد و اتفاقا پرسپوليس بعد از جدايي او و محمدرضا ماماني چهره متفاوتي از خود نشان داد و در نهايت هم  به قهرمانی ليگ رسید.
    رضايي با ابقاي افشين قطبي از پرسپوليس رفت اما بعد از حضور جديد تيم مديريتي پس از فصل فاجعه‌بار او اولين بازيكني بود كه با گروه جديد پای میز قرارداد رفت و بازوبند را هم  به بازو بست. شيث با شروع فصل در دوره كرانچار هم مشكلاتي با او داشت اما اين مسائل در مقايسه با اتفاقات زمان علي دايي هيچ بودند.
    رضايي بعد از اين فصل در سال دوم با دايي به مشكل شدید خورد و دايي اين بازيكن را در اختيار باشگاه گذاشت. چهره ای كه حالا ديگر پايگاه مردمي خود را از دست داده و به عنوان پرحاشیه ترین بازیکن ایران شناخته می شد  .
    رضايي اما با جدايي دايي دوباره به پرسپوليس بازگشت و با وجود همه مخالفت‌ها با حميد استيلي دوره تازه‌اي را آغاز كرد. او در ابتداي فصل در تركيب ثابت بود اما به مرور نيمكت‌نشين شد و در نهايت با تمرين و سكوت به تركيب اصلي رسید اما درست در شرايطي كه به نظر مي‌رسيد همه چيز درباره او تغيير كرده اين بازيكن در بطن ماجرايي قرار گرفت كه حالا مهمترين خبر فوتبال ايران است.
    شيث حالا براي بار سوم از پرسپوليس اخراج شده است البته اين‌بار برخلاف گذشته امضاي مديرعامل پاي برگه اخراج اوست و اين در شرايطي است كه به نظر وي در اين اتفاق تقصير كمتري از محمد نصرتي داشت. اما نصرتي حالا حمايت بازيكنان تيم ملي و جمعي از چهره‌هاي ورزش را پشت خود مي‌بيند و شيث  بنا بر سوابق قبلی تنهاي تنها در موقعيت گير كرده كه حتي گربه‌اي به نفعش عطسه نمي‌كند.
     آيا اين پايان كار شيث است؟ مشخص نيست اما اين تله ایست كه سال‌ها پيش ستاره‌اي مثل مجتبي محرمي در آن گير كرد و ديگر نتوانست خود را از آن خلاص كند. حكمي مثل يك داغ كه براي پاك كردن آثار آن بايد بيش از اين حرف‌ها حوصله داشت و زمان صرف كرد.
    متأسفيم براي بازيكني كه مي‌توانست با تكنيك خوبش ستاره بزرگي باشد... اما آن جوان ساده شهرستاني راه ديگري را براي جلب توجه برگزيد؛ راهي که به ویرانی رسید  .
     تو می توانستی اما ؛ خداحافظ آقاي شيث رضايي ...

  • نوشته : عادل
  • تاریخ: جمعه 13 آبان 1390برچسب:,
  • شاغلام از ترس آباداني ها به شهرش رفت : اردوي 10 روزه نفت در شيراز

    پيرواني تصميم گرفته به شهرش برود و اردوي نفت را در شيراز برگزار كند

    نفت

    از ابتداي حضور غلام پيرواني روي نيمكت نفت، هواداران آباداني ميانه خوشي با او نداشتند.
    اين ناملايمات پس از شكستهاي اين تيم به وضوح ديده شده. به خصوص شكست نفت مقابل صباي قم در آبادان كه حسلبي ناراحتي هواداران اين تيم را به دنبال داشت. آنها چندين بار عليه بازيكنان و كادرفني نفت شعار دادند تا وضعيت شاغلام در آبادان بغرنج تر از گذشته شود.
    حالا هم پيرواني تصميم گرفته از ترس اين شعارها به شهرش برود و اردوي نفت را در شيراز برگزار كند. بر همين اساس نفت آبادان اردوي 10 روزه خود را از امروز در شيراز آغاز خواهد كرد.

  • نوشته : عادل
  • تاریخ: جمعه 13 آبان 1390برچسب:,
  • عید قربان

    عید قربان و اس ام اس های فارسی این روز بزرگ

  • نوشته : عادل
  • تاریخ: جمعه 13 آبان 1390برچسب:,
  • دانلود Angry Birds Seasons v2.0.0 نسخه جدید بازی جذاب پرندگان خشمگین فصول

    دانلود Angry Birds Seasons نسخه جدید بازی جذاب پرندگان خشمگین فصول


    نسخه جدید بازی Angry Birds با نام

    Angry Birds Seasons

    از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این قسمت از پرندگان خشمگین فصول دارای مراحل جذابی برای مناسبهایی همچون هالووین، کریسمس، ولنتاین، روز سنت پاتريک، جشنهای تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds Seasons كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين

    بازي

    در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است.  و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد. اين

    بازي

    بسيار زيبا با گرافيك بسيار بالا نصب به حجم بسيار كم بازي و دارا بودن رنگ آميزي بسيار جذاب و سرگرم كننده مي باشد.



    قابلیت های کلیدی بازی پرندگان خشمگين فصول Angry Birds Seasons v2.0.0:

    - گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی


    - انجام بازی در مرحله مختلف در سال 2011 و 2012


    - گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها


    - مناسب برای سنین مختلف


    - حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات


    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7


    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: جمعه 13 آبان 1390برچسب:,
  • دانلود رايگان کتاب شگفت انگیز EbooKMagic آبان ماه 1390 - جاوا

    دانلود رايگان کتاب شگفت انگیز EbooKMagic آبان ماه 1390 - جاوا


    کتاب

    شگفت انگیز EbooKMagic

    نسخه آبان ماه 90 به همراه كتاب پزشكي سلامت ايبوك كه جدیدترین نسخه این کتاب را براي شما آماده كرده ايم. اين نرم افزار یک کتاب شگفت انگیز بوده كه بر روي تمامي گوشي هاي تلفن همراه كه قابليت پشتيباني از جاوا را داشته باشند قابل اجرا ميباشد.


    رویدادهای این ماه :

    - شهادت امام محمد تقي(ع)


    - سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)


    - شهادت محمدحسین فهمیده و روز نوجوان


    - شهادت حضرت امام محمد باقر (ع)


    - عید سعید قربان


    - جشن ولایت علی (ع) (عید غدیر خم)


    اشعار:

    (10 شعر فوق العاده  برای این ماه)


    موبايل:

    - پيشواز (همراه اول و ايرانسل)


    - كدها و ترفندها(بخش جديد)


    بخشجالبه اگه بخونید!


    (صلوات و پــــ نــــ پـــــ (طنز) و دل نوشته ها و سن زمين! و آيين عشق و...)

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: جمعه 13 آبان 1390برچسب:,
  • دانلود رايگان ماهنامه الكترونيك ترلان نسخه نهم آبان ماه 1390 - جاوا

    دانلود رايگان ماهنامه الكترونيك ترلان نسخه نهم آبان ماه 1390 - جاوا



    نهمین شماره “ماهنامه ترلان” منتشر شد. ماهنامه با فرمت جاوا تهیه شده و بر روی اکثر گوشی های موبایل نصب میشود این شماره ماهنامه ترلان نیز همانند شماره های قبلی شامل موضوعات متنوع میباشد که می تواند اوغات فراغت شما را پر کند.
    مطالبی که در این شماره خواهید خواند بدین شرح می باشد.
    - پرونده ویژه پرونده ای در مورد تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها از نگاه
    - موافقان و مخالفان
    - لبخند چندین مطلب خواندنی در غالب طنز
    - داستان شامل یک داستان زیبای معاصر، یک داستان کهن پارسی و چندین داستانک
    - رولت روسی بررسی معضلات اجتماعی به زبان ادبی
    - پاپ کورن مطالب متنوع و جالب
    - دنیای عجیب بررسی اتفاقات ماورای طبیعه
    - یک نام معرفی کامل ون گوک نقاش معاصر شامل زندگینامه، زندگی هنری و مرگ
    - عکس ماه یک عکس جالب و توضیحات مربوط به آن عکس
    - کامیابی  مطالبی برای زندگی زیباتر
    - دنیای فناوری آخرین اخبار دنیای آی تی
    - معرفی فیلم معرفی یک فیلم جدید و دیدنی
    - پیشنهاد ماه پیشنهاد خواندن یک کتاب، دیدن یک فیلم، گوش دادن به یک
    - آلبوم موسیقی و دیدن یک سایت
    - انشای من، دل نوشته، حاشیه، یک سوال هزار جواب و خودمونی...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: جمعه 13 آبان 1390برچسب:,
  • قدرتمندترین نرم افزار بازیابی اطلاعات GetData Recover My Files Pro v4.9.4.1296

    منبع : www.AsanDownload.com


    سال های زیادی نیست که بحث بازگردانی اطلاعات از روی هارد دیسک ها مطرح شده و نرم افزارهای متعددی هم ارائه شده اند تا کابران را قادر سازند تا اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی کنند. نرم افزارهایی که قادرند تا با جست و جو در هارد دیسک و با استفاده از متدهای خاصی که در زمان ساخت در آن ها تعریف شده فایل های پاک شده را پیدا کرده و کار بازیابی را انجام دهند ؛ پیشرفت این نرم افزارها آنقدر سریع بوده که امروزه تقریبا هیچ نوع حافظه ای نیست که نتوان کار بازیابی را برروی آن ها انجام داد. بی شک در میان نرم افزارهای متعددی که تا کنون ارائه شده اند و تعداد آن ها هم بسیار زیاد است نرم افزاری به نام Recover My Files که یکی از محصولات قدرتمند شرکت GetData به شمار می رود توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه مطرح سازد. این نرم افزار آنقدر قدرت دارد که با پشتیبانی از انواع حافظه ها و همچنین تقریبا تمامی فرمت های موجود در دنیا کار بازیابی اطلاعات را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
    Recover My Files نه تنها فایل های پاک شده بلکه تمامی فایل هایی که حتی چندین بار فرمت هم شده اند را بر می گرداند و همین امر باعث افزایش محبوبیت این ابزار شده است. به طور کلی هر فایلی به هر دلیلی پاک شود می توان از این نرم افزار انتظار داشت تا آن را بازیابی کند ؛ گاهی هارد دیسک سیستم کرش می شود و یا ممکن است پارتیشن های به دلایل مختلف دچار مشکل شوند و گاهی هم فلش دیسک شخصی باعث خرابی اطلاعات خواهد شد ، این ها مواردی است که اگر از Recover My Files استفاده شود درصد بالایی از اطلاعات بازیابی خواهند شد. سازگاری با تمامی سیستم فایل ها از FAT12 تا جدیدترین نسخه از NTFS که NTFS5 نام دارد به طور کامل در این نرم افزار پشتیبانی خواهد شد. نسخه ی جدید این ابزار با تغییرات زیادی مواجه شده است ، محیط کاربری کاملا دگرگون شده و البته این دگرگونی باعث بهبود کار خواهد شد . سرعت در جست وجو و همچنین بازگردانی با افزایش چشمگیری در نسخه 4 ارائه می شود ، نوع جست و جو و مدل های مختلفی از بازیابی هم در این نسخه تعبیه شده که کمک خواهد کرد تا کاربران بهتر فایل های پاک شده را بازیابی کنند. نسخه 4 این نرم افزار که مدتی کوتاه از ارائه آن می گذرد برای اولین بار کرک شده است ، پیشنهاد می کنیم دوستانی که به هردلیلی قصد بازیابی اطلاعات خود را دارند حتما این نسخه از Recover My Files را مورد آزمایش قرار دهند.


    قابلیت های کلیدی نرم افزار GetData Recover My Files Pro v4.9.4.1296:

    - واسط کاربری فوق العاده جذاب و بهینه شده در نسخه 4


    - استفاده بسیار آسان از نرم افزار


    -

    بازیابی اطلاعات

    به طور کامل


    - امکان بازیابی درایو های فرمت شده


    - قابلیت بازگردانی از انواع حافظه های نظیر فلش دیسک ها ، هارد دیسک های سیستم


    - سرعت بالا در جست و جو و همچنین بازیابی


    - سازگاری با تقریبا تمامی فرمت های موجود جهان


    - پشتیبانی کامل از تمامی سیستم فایل ها


    - امکان بازیابی ایمیل ها ، آرشیو ها ، اسناد متنی و ...


    - بازیابی اطلاعاتی که به هر نحوی پاک شده اند


    -

    پیش نمایش

    از تصاویر جست و جو شده برای بازیابی


    - سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله

    ویندوز محبوب 7

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: جمعه 13 آبان 1390برچسب:,
  • مشاهده اینترنت مصرفی به وسیله NetworkTrafficView 1.10

    NetworkTrafficView نرم افزاری کوچک و بدون نیاز به نصب می باشد که توسط آن می توانید میزان استفاده از ترافیک شبکه توسط برنامه ها مختلف درون ویندوز را مشاهده و مدیریت نمایید. نرم افزار NetworkTrafficView را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

     

    NetworkTrafficView مشاهده اینترنت مصرفی به وسیله NetworkTrafficView 1.10

     

     

     


    .: ادامه مطلب :.

    مجموعه ۶ بافت با سایز بسیار بالا با عنوان Old Paint Textures

    مجموعه ۶ بافت بسیار زیبا در سایز بالا با را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. از این تصاویر با کیفیت بالا می توانید در سایر امور گرافیکی خود استفاده نمایید.

     

    Old Paint مجموعه 6 بافت با سایز بسیار بالا با عنوان Old Paint Textures

     

     


    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: جمعه 13 آبان 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    گنبد دانلود

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود